Maybe so..

Jag råkade missa 16.20 bussen hem, för jag och Carro gick till stan från skolan. Diskuterade roliga saker som abort, konstiga drömmar osv.. (?)
Men Nico och Anders cyklade förbi, lr iaf Anders för han såg mig inte. Det tog ett tag innan han märkte att Nico stannat ;)
Är hemma nu iaf, och Emelie kommer typ åtta nån gång för hon vill bli klippt. Jag tänkte fara till stallet men jag är trött. Ska inte rida för det hinner jag inte, så jag orkar inte fara dit. Laat. Tur att de har mat och att han har täcke osv.

Gööh.. Den här veckan har inte varit så överdrivet jobbig men ändå är jag jättetrött.. Men jag har sovmorgon på måndag, yesss=)
Och imorn ska jag till Ragg, yesssssss=)

Anna

Ofta abort är en rolig sak? :O :P

Datum: 2008-10-02 Tid: 19:14:11
Bloggadress: http://dagboken.trackback.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: