Muuumin

Händelserik dag, vi hade vårt Årstids-Projekt idag. Gick bra, vi var på Make Up Store och fixade frisyrerna och fick modellerna fotade.
Efter det gick jag till stallet, red i två timmar, kanske mer. Red bästa-ridvägen, gick skitbra, fast jag fick jobba en hel del. Men det blev då framsteg. Men det spårade på hemvägen, red på stigen genom skogen och kände en fluga eller nåt på axeln. Trodde jag? Raffen blev plötsligt upprörd, svängde på svansen, darrade och började bocka mkt. Jag tror vi blev anfallna av getingar lr nåt. Det var inte så kul.

Men men, det är väl sånt som händer?

Well, see ya=)
Anna

Jag gick förbi Make up store den dan, tänkte faktiskt på erat projekt då :P

Datum: 2008-10-03 Tid: 09:27:52

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: