Play the music just for me

Okej, cpdator? Internet funkade inte på den vanliga datorn, men på laptopen verkar det inte vara några problem.. Det brukar faktiskt vara tvärtom!

Jag vaknade efter en jättekonstig natt, med typ mardrömmar.. Jag drömde att det var något slags inbördeskrig i Skellefteå (Sverige kanske) och att jag var efterlyst. Jag sprang igenom staden, och simmade i en flod. Jag skulle ta mig ut ur landet. Det var inte kul.
Jag lyckades köpa vodka nånstans oxå, fast jag bara är 18.. Helt skumt.

Hur som helst, när jag vaknade bankade huvudet och jag mådde inte så bra. Jag körde min körlektion sen for jag hem, och här har jag stannat och sett film osv.
BARA JAG MÅR BÄTTRE IMORN.

Anna

Ja, fan om du är sjuk! :'(

Datum: 2009-04-08 Tid: 17:50:53
RW

Ueh, skitliv. Jag är också sjukis nu, men jag ska ferra imorn ändå. Förresten så kommer vi mest troligt att vara hos Alex istället!

Datum: 2009-04-08 Tid: 19:16:20
Bloggadress: http://redwalrus.bilddagboken.se
RW

Btw så vinner min mardröm över din, jag drömde att jag förlöste en spädbarnsstor svartmyra i natt.

Datum: 2009-04-08 Tid: 19:18:18
Bloggadress: http://redwalrus.bilddagboken.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: