Keep your faith

Igår handlade jag en saltsten och en salt-och mineralsten till hästarna, och den gjorde sitt jobb! Sen väntade jag på att Erika skulle ringa, vi köpte choklad och Cola och kollade in Kurjan osv..
Sen ringde Emelie och hade en bra idé om att vi skulle ut, och vi var ju inte sena på att hålla med!
Så det var Balzac igår, sweet=) Stackars Erika skulle upp och jobba tidigt men jag sov vidare...

Idag regnar det, så jag ska till stallet och se hur torra hästarna är..



Erika på förfesten, hon hittade en hatt.. Lr jag snodde den åt henne..



Jag och Ruffa på en äng för nån dag sen.. Haha, stiliga?
Erikoo

Erika älskar dig för du snodde hatten! Synd bara att han ville ha tillbaka den (A)

Datum: 2009-08-18 Tid: 01:11:11
Bloggadress: http://ingetmenmycket.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: