You are the dark ocean bottom, and I am the fast sinking anchor

Jag var peppad på Station igår, men jag tror inte någon kan följa med mig dit, så jag la ner. Och det är fint väder, borde väl få mig att tänka på annat?
Det jag vill göra är att ta på mig mina nya jeans och gå en sväng på stan alt. träffa nå roligt folk. Men för det krävs pengar, och det är vad jag inte har. Just nu äger jag 500 kr, som ligger säkert i en låda. Dessa ska jag leva på i minst 2½ vecka till och dessutom få Ruffa skodd för 350 kr, och jag kan inte sluta hitta saker på Tradera som jag prompt måste ha..
Ska jag ut så går det minst 80 spänn ur kassan, så jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Nu kom jag på en ännu viktigare kostnad, dieselpengar. Hur tar jag mig annars till Bodan och Ruffa?

Ja, det är väl bara att leva vidare och hoppas på det bästa, dvs att pengarna börjar växa på träd eller ramla ner från himlen.
Ramla ner från himlen hoppas jag!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: