They say that kitty, it got soul

Blä, jag håller på med skolarbete nu. Jag får det så sällan att jag nästan glömt hur man gör. Desto större chock då!

Nä, idag har jag varit hos tandläkaren och inte mkt mer. Vi hade bara en lektion från nio till halv tolv ungefär, och jag skulle vara hos tandläkaren klockan tio. Jag var klar vid elva, och bedövad i munnen som fan. Jag försökte äta en korv men det bara ramlade ut, typ! Jag är nöjd med tandslipningen iaf, mina tänder ser nästan raka ut? Haha.

Jag har iaf inte gjort mkt annat, jag och pappa kollade på möbler och jag blev lite för entusiastisk, jag älskar att kolla på möbler!


Jag ska nog se lite Simpsons nu, så att jag orkar skriva vidare på min artikel.. Huu. Fan, det är inte Simpsons idag =(



Jag kollar väl vidare på annat...
Anna

Haha, prova leva mitt liv ;)

Datum: 2009-02-05 Tid: 21:19:24
Bloggadress: http://stump-o-matic.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: