But I'm sorry, you're not.

Åh nej, jag insåg för kanske en halvtimme sen att jag vill köpa en ny foundation efter att troget följt MakeUp Stores lysande stjärna, me jag måste erkänna att den har börjat kaka och flagna sig, nog för att jag har haft den mer än de där 6 månaderna som är "enligt reglerna". Så jag har kollat på internet efter foundations... Tar ett tag.

Men sanningen är att det känns lite "för mycket och för litet täckande", och vad jag menar med det är min hud alltid ser dålig ut (vilken foundation spelar väl knappast nån roll) men med MakeUp Stores Matt Foundation ser huden lite övermålad och overklig ut. Men annars så är jag en MakeUp Store-nörd!

Så jag ger mig ut i foundationdjungeln igen, med skräckblandad exaltering.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: