It's a sign

Min kropp protesterar, jag har ont överallt!

Hur som helst, vi har engelska idag och jag ska köpa hårfärg efter det. Så jag är lite fin tills på fredag. Jag far hem med fem över ett-bussen och tillbaka till stan vid fem, för det blir sminkning där vid sex.

Regler:
Det här är svårare än du tror! Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord! Du får inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar på frågorna (förutom fråga 1 förstås). Lycka till!

1. Ditt namn: Matilda
2. Ett ord på fyra bokstäver: Måne
3. Flicknamn: Michaela
4. Pojknamn: Markus
5. Yrke: Moviestar
6. Färg: Mintgrön
7. Klädesplagg: Mössa
8. Mat: MUFFINS
9. Sak i badrummet: Munskölj..?
10. Plats/stad: Malmö
11. En orsak att vara sen: Missat bussen
12. Något man skriker: MEN HÅLL KÄFTEN!
13. Film: My neighbour Totoro
14. Något man dricker: Minto
15. Band: Masshysteri - Googlade
16. Djur: Marsvin
17. Gatunamn: Mineralvägen
18. Bil: Mercedes
19. Sång: "More than a lovesong"
20. Aktivitet med mer än en deltagare: Memory



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: