"I dunno!"

Kvällen hos Erika var jättebra, har verkligen saknat alla små kompisar ^^


Idag har vi iaf varit på skolan, jag klippte min pappa och fick tips på hur jag skulle klippa mamma, och sen plattångsvågade jag en långhårsdocka. Det var ganska kul, och efter det gick jag till stallet.

Jag och Ruffa for en 50 min och oroade oss för mörkret, men hon var gullig. Det var ju som ett tag sen vi var ute på cykelvägarna och härjade. De börjar gå ute idag igen btw, skönt att de slipper stå inne! Josse kan gå mkt bättre nu, jag längtar tills hon går att köra/rida igen!

Just nu spelar jag och Carro Sonic Unleashed och har ätit (jag har slut) godis (A)





Dennis är på besök, han och Hedda är liite busiga..


Anna

Haha, Heddas min XD

Datum: 2009-01-18 Tid: 11:01:17
Bloggadress: http://stump-o-matic.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: