You cut me down to size and opened up my eyes, made me realize that I could not see.

Uhh.. Sådana här morgonar är inte roliga alls. Jag är trött. Och less.

MEN, jag har köpt ett nytt schampo och balsam från Aussie, jag testade det igår och mitt hår är vädigt mjukt nu! Jag är väldigt nöjd.



Efter skolan, Projekt och företagande och Esv ska jag gå till stallet och rida ut på Ruffa. Kanske promenera lite med Josse, om jag hinner och sådär..

Nu ska jag kollalite på Ikeas hemsida efter möbler och sånt, och lyssna lite halvhjärtat på läraren.


Jag kollade just på Ben & Jerrys hemsida, där finns en liten rolig sida som heter Flavour Generator!



Här är min glass, One Sweet Chocolate Daydream (Just var jag dagdrömmer om just nu!) Med Choklad och brownie-glass, med bitar av choklad, glasstrut och brownie med virvlar av marsmallow!
MUMS!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: