And leaving you is the last thing on my mind

Jag tänkte blogga lite snabbt idag.
Oj, vad man gör mycket på dagarna nu! Igår var jag med Anna hela dagen och klippte, färgade och sådär. Och åt jordgubbar :]
Och på kvällen for vi till Erika och chillade med lite folk!

Och för dagen vet jag inte riktigt vad som kommer först, antingen blir det att flytta hästarna till Bodan (packning, plocka ihop hagen, transport, bygga upp hagen) eller så stan med Mickan. Fast det blir nog att flytta hästarna ikv när det är svalare.

Jag är trött, för jag somnade där vid halv fem typ...
RW

ÖY, är Mickan i Skellefteå nu? Vet du om hon och Robbanboy ska på stadsis imorn? Lek med mig när jag kommer till stan annarsssssrrsrsrsrsrsrs!!!!! PS FÅR JA KÖPA DIN HEST?????!!!!!!!!!!

Datum: 2009-07-01 Tid: 22:23:56
Bloggadress: http://redwalrus.bilddagboken.se
hihihihii i *v* spam

Never mind, jag fick kontakt med omvärlden ändå. Hoppas att jag gjorde ett bra jobb som turbounge i alla fall. Lektajm snart ändå!!111111111

Datum: 2009-07-01 Tid: 22:35:46

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: