I would drop it all again for you

Oj, vilken dag! Jag cyklade in mot stan där vid ett-två och hann inte mkt längre än förbi Tuvan innan det kom en störtskur regn! Och det var ju hur varmt och fint som helst på dagen! Jag kastade mig in under ett stort träd och fick stå där med cykel och allt i minst en kvart. Tog mig sen till stallet ändå, men blev lite blöt. Sen har jag stannat där tills jag kom hem för en stund sen.

Rolf var hur som helst och skodde idag, väldigt välbehövligt, eftersom Josse hade jättelånga hovar! Och det är bara 7 veckor sen sist, och det såg ut som 10 veckor! Typ fukten och näringen i gräset som gjort sitt!

Imorn ska jag in till Royal och handla, blir bra det! Har till och med bil, för pappa är snäll och kör moppe då ist!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: