Only by the night

Planerna i veckan då;

Tisdag, idag: Fara en tur till stallet väldigt snabbt och kolla läget. Sen se film lr nåt.
Onsdag: Begravning, fika hos mormor, förhoppningsvis hinna köpa skor till Rufus och myggspray och sådär, sen jobba 16-17.30. Hoppas på att jag inte ser alltför hemsk ut.
Torsdag: Skoning, förhoppningsvis och rida. Ta det lugnt och hoppas på att jag börjar se ut som vanligt. Fast bättre!
Fredag: Ta det lugnt på dagen, rida och sådär. Sen grillning och fest hos Erika!

Jag hoppas, hoppas, hoppas att allt löser sig snart.
Erikoo

Alltså gumman, vad har du gett dig in i? :O Ditt face måste ju bli bra snart tkr jag!



Hell yeah, grillfest hos mig ;D

Datum: 2009-06-17 Tid: 16:21:46
Bloggadress: http://ingetmenmycket.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: