SKINCULTURE 6

Jag vet då inte alls hur saker bli idag, mitt ansikte är värre än någonsin, någonsin och jag vill aldrig visa mig igen.

UHU. Och jag jobbar imorn. Och idag måste jag typ cykla in till stan och köpa skor till Ruffa och sen ska hon skos. Jag vill bara lägga mig ner och dö.


ÖLASJFHAKFHBAKFHAKJFHKAJFHSKUFHAKUFAKJ
Men en jävla hora, gissa vem då.

Som du ser så säger ditt undermedvetna dig att du vill öla, så vad sägs om att göra just det på midsommar? Kom igeeeen, det blir kul. Fast hah, jag behöver nog inte tjata, som om jag inte fått dig redan, jävla alkis. Öl på midsommar it is. Gött.

Datum: 2009-06-16 Tid: 12:57:56
j

du ska komma till mig ikväll, svar ja:)

Datum: 2009-06-16 Tid: 14:49:43
Bloggadress: http://jossipossi.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: