They can't control you

Då har man sommarlov då! Det har varit rätt fullt upp hela dagen, med Josses balfrisyr och smink och fotning. Sen så for vi såklart dit och tittade, det var hur mkt folk som helst som skulle in! Fina var de iaf, och det är ju kul att se människor man känner. HAHA.

Jag ska nog sova snart, jag får väl se när jag skriver igen.
Erikoo

Du måste lägga ut bilder på Josse :O

Btw. så drömde jag om typ alla, det var kalas hos helle (alltså typ ikväll) och då kom josse o var helt sminkad o fixad med balklänning xD Fast hon hade jeans under klänningen ;S hahaha jag spårar =)

Datum: 2009-06-10 Tid: 11:20:27
Bloggadress: http://ingetmenmycket.blogg.se/
j

hahah oj hade jag jeans & klänning :] hoppsan Erika! Rolig dröm haha!



men vi ses ikväll hos helle :D tack Matte för frisyren & sminket, det var HUR fint som helst :D är jättenöjd :D & tack till anna & dig som fotade, blev fiiiint :D

Datum: 2009-06-10 Tid: 11:26:45
Bloggadress: http://jossipossi.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: