"That's so last year!"

Fiskarna (19/2 - 20/3)

Någon i din närhet ser ut att bära på en del information som är utomordentligt värdefull för dig. Det verkar vara någon som du ser upp till som har ett råd eller som kan vägleda dig i ett viktigt beslut som ligger framför dig. Under helgen kommer du känna att du vill slå av hjärnan och bara ägna dig åt sådan underhållning som inte kräver för mycket tankeverksamhet.

Jag stal lite från Helles blogg, men jag tyckte hur som helst att det där med helgen känns rätt aktuellt!



Jag är bara så nöjd att jag hittat jeans att jag lägger upp nån bild..
Inte för seriöst alltså. Jag börjar bankboken så snart jag fått in mina pengar, men de har nästan tagit slut nu ju (A) Men hittar man äntligen äntligen jeans, så bör man passa på!

Idag har vi annars gått på stan med vår makeover-modell Sara och kollat ut kläder, och det har gått riktigt bra! Det kommer nog bli riktigt snyggt i slutändan!
Helle

Det var lite coolt att din blogg är blå och fisken också. För tvillingarna var ju nästan rosa :)

Snygga byxor förresten, men det är inte lätt att spara pengar :P

Datum: 2009-03-25 Tid: 15:46:57
Bloggadress: http://travgalen.blogg.se/
Anna

Åh, så skönt! Jag vill också hitta jeans!

Behöver ni en fotograf kanske? :)

Datum: 2009-03-25 Tid: 15:48:47
Bloggadress: http://stump-o-matic.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: