I'm dying to hurt you, even though I don't want to

Ännu en tidig morgon, men jag hade iaf körlektion idag och det gick bra. Och jag pluggade i ungefär en timme och vandrade sen iväg till stan. Jag hittade jättebilliga skor, och jag och mamma har shoppat loss. Presenter till Sanna, osv.

Mamma skjutsade mig till stallet, där jag fick lov att fånga en höna som rymde, huvva. Jag hade tur att det flög in i massa höpåsar och inte kunde se nåt. Då lugnade den ner sig!
Och mer om hönor - Jag fick en smärre chock för jag hittade en död på gödselstacken! Tydligen dog Sofiero igår...
Det var hönan alltså.

Tuva var med ut i stallet med jag och Cissi. Jag var rätt trött och slut när jag kom hem. Jag promenerade med Josse, testade på lite Nh med henne medan Cissi red Rufus.
Josse var jätteduktig.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: