You know that you could have it all, take me, I'm never gonna let you fall

Det är varmt ute och jag behöver en paus!

Någon:
Som förstår dig: Mina närmaste vänner fattar nog det mesta!
Som du längtar efter: Typ alla, jag är ensam idag!

Vem:
Kramade dig senast: Haha, svettgubben från Shake kanske? xD
Pussade dig senast: Antagligen mamma!
Var hos dig senast: Helle och Red Walrus!
Var du hemma hos senast: Jag körde hem Helle igårnatt, och sen var jag hos Carro igår oxå.
Ringde dig senast: Erika som befinner sig i Umeå!
Ringde du senast: Erika

Jag:
Är singel: Jepp, det är ju playersommar!
Saknar någon just nu: Inte alltför mycket kanske, kompisarna isåfall =)
Svär ofta: Rätt mkt, ja...
Sjunger i duschen: Nynnar litegrann oftast, för jag vet att det hörs ut!
Är en morgonpigg person: Inte senaste veckan, men brukar väl vara rätt ok.
Är rädd för att bli övergiven: Det vill väl ingen, men inte går man och tänker på sånt.
Skulle kunna ha pyjamas på mig i skolan: Oh nej.
Är kär i kärleken: Typ!
Skrattar åt mina egna skämt: Självklart.
Vill ha barn: Senare i livet.

Har du:
Piercingar: Öronen, 4 st.
Syskon: 1½, om ni fattar?
Pojk/flickvän: Nope!
Jobb: Sommarjobbet är typ kirrat!
För många vänner: Nej, kan man ha det?
Rymt hemifrån: Skulle inte göra det, men var väl borta i en timme när jag var mindre och skulle bo i skogen typ..
Färgat håret: EH JA.
Bra självförtroende: Av och till, lagom kanske.
Sagt "jag älskar dig" till någon: Säkert!
Varit kär: Absolut.
Gjort något olagligt: Jag säger inte vad jag gjort :]
Somnat i skolan: Tror inte det, men nog måste det har varit nära några gånger!
Brutit ett ben: Inte än iaf.
Tappat bort mig i min hemstad: Ehe...
Sett en fallande stjärna och önskat: Klart, det är det bästa!
Varit otrogen: Nej.
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra: Brutit tusentals godisöften.
Smugit ut utan lov: Haha, inte än.. Fast jag har aldrig blivit förbjuden att gå ut så..
Ljugit om var jag är för mina föräldrar: Ja.
En hemlighet som ingen vet: Ingen stor antar jag.
Varit på en blind date: Nej, gud.
Sovit en hel dag: Jag kan inte göra sånt, det går bara inte! På dagarna ska man vara vaken.
Somnat gråtandes: Nej.

Brukar du:
Titta dig själv i spegeln: Är man Miss Vanity så är man?
Ha ångest: Jag brukar oroa mig för helt onödiga saker, och få lite ångest.
Drömma mardrömmar: Jaa, jag måste sätta upp min drömfångare snarast!
Klä dig i svart: Typ bästa färgen?
Hata folk: Nej, hata är ett för starkt ord.
Lita på folk: Ja, ibland så funkar det, ibland inte.

Sista personen som:
Sov i din säng: Jag!
Fick dig att gråta: Jag vet ärligt talat inte..
Du delade en dricka med: Carro antagligen!
Du fick sms från: Nån söt kompis tror jag! Nej, nu vet jag; Halebop!
j

Sv: hihi :) vad bra! det blir perfekt:)

Datum: 2009-06-01 Tid: 22:14:15
Bloggadress: http://jossipossi.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: