Bara för att det är kul.. Lr?

Vem...
pussade du sist? Haha, Hedda!
tänker du på? Jag läste just Sannas blogg så..
är din bästavän? Anna, forever and ever! Kan inte vänta tills i sommar!
finns alltid där för dig? Familjen, kompisarna, hästarna..
förlåter du aldrig? Jag är inte så jävla långsint.. Än ;)
pratade du med på msn sist? Erikoooo ;D
ringde dig sist? Skoarn.
skrev det 9:e smset till dig? Thessie-boy!
önskar du var med dig nu? Kompisarna. Fast jag är lite trött så jag skulle vara lite grinig tror jag ;)
var din första kärlek? Grannen, vad ska jag säga, jag var ung och dum. Lr yngre och dummare iaf!

Har...
du ett förhållande? Fuck no! Det här är ju player-sommarn!
en bästavän? Japp!
bra föräldrar? Japp!
ljugit för en vän? Nog har jag det..
blivit anmäld någon gång? HAHA? Anmäld för vad..
stulit något? Ett lock från en Mellis.. Vad fan, min yoghurt hade ingen sked! =(
gråtit över någon av det motsatta könet? Finns det ens nån nej-knapp att trycka på?
slagit någon av det motsatta könet? Eh.. I lågstadiet? Seriöst.
kysst någon av samma kön? Jag har ju mina hångelkompisar ;)
varit otrogen? Skulle säga nej, men..


När...
var du full sist? Valborgs. Jag är stolt att jag var nyker och körde bil igår däremot!
hade du riktigt roligt senast? Den här helgen.
hade du sex sist? Hemligt.
grät du sist? Jag brukar börja gråta när jag skrattar, så det var väl inte alltför länge sen..
skrattade du sist? Igår. Fyllesvin! =)
var du kär sist? Åh gud, det var länge sen!
ska du sova idag? Inte än på ett tag iaf!
skrek du på någon sist? Kommer inte ihåg, jag brukar inte skrika på folk. Förutom typ mamma.
mår du som bäst? När det är fint väder, man är ledig och man är med folk man gillar!

Vad...
har du för mobiltelefon? En röd.. Inte alltför bra. Jag tror den raderar ord i min t9-lista bara för att jävlas!
har du på dig just nu? Kläder? Nä, skojja bara, jag är naken.
lyssnar du på just nu? Jag lyssnar på härlig musik!
vad är din hårfärg? Brunt.. Mörkt när det är nyfärgat, ljust efter nån vecka.. O.o
är dina framtidsplaner? Ni får lightversionen för sommaren; VARA LEDIG, FESTA, BADA, GÅ PÅ FESTIVALER OCH VARA MED KOMPISAR! ;D
tänker du på just nu? Att min lotion luktar hur gott som helst!
fick dig att gråta sist? Jag kommer inte ihåg!
hatar du mest av allt? Dryga människor.
tycker du om din kropp? Ibland.
får du mest komplimanger för? Att jag är het! ;D HAHAH!


Snodd osv.

E

alltså du är ganska så bäst, du får mig att le utan att ens prata med mig xD



sv. Men typ! Storfesta alltså!

Jag är fast här med jävla kattman o jag vill bara bli full o hångla upp nån -.-

Datum: 2009-05-02 Tid: 19:06:20
Bloggadress: http://ingetmenmycket.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: