You die when you're young



I fredags var det grillning hemma hos mig, maten var god ska jag säga!




Sen spelade vi lite kubb! Mitt och Carolines lag vann varenda gång fast vi inte fick ner en enda kubb! Där emellan fick vi tid att leka örnar!



Vi hade en objuden gäst oxå..



Vi var alla lika glada över det.



Men Caroline var gladast!  Här i sitt naturliga habitat, labbarna labbade runt!




Sen på lördagen var jag och Caroline i Gummark och var på upptäcksfärd! Här gör hon en pinne redo för sin walk-about!




Och jag gjorde lite yoga på en sten!

Hoppas ni haft en lika bra helg!
Anonym

Så jäkla kuligt det verkade=) Måste göras om så jag får vara med?



STATION, 2 dagar. PEPPAR O SALT FÖR FAEN! :D

Datum: 2009-05-18 Tid: 14:59:23

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: