Let's watch some tv instead

Tjo everyone! Vadret ser tyvarr inte lovande ut i helgen, fuck it! Blir nog inte mkt mer branna for mig, jag ar typ lika blek som jag var nar jag kom hit! [email protected]

Hur som helst. At amerikansk Subway-macka idag, DE HAR FAN INTE VITLOKSDRESSING HAER! Unbelievable. Och tydligen inte chokladkakor heller. Jag vet, jag ar lika chockad.
Men anyway, jag har nog kommit pa vad jag ska vara pa halloween. Ni kan inte fatta hur mkt jag klurat pa detta probelm! Langtar som fan. Tydligen blir det Station oxa..?

Och jag sag 2 ridande poliser idag, fatta harligt.. OCH EN JATTESTOR SPINDEL. FYFAN. Latt over 5 cm och laaaaanga eckliga ben. Och typ rod/gul/svart. Inte OKEJ. Jag varnade Sanna innan. She's a runner.

Hoho, mina blogginlagg ar varda och bra. Miss you guys!
GRATTIS MICHAELA 19 AR!

Therese

Tydligen är det bara jag som stationtaggar på halloween men vafan :) Nwj livet var inte roligare som blond. Var ful som stryk! Jag drömde att du kom hem för någon natt sen...

Datum: 2009-10-23 Tid: 08:25:07
Therese

Tydligen är det bara jag som stationtaggar på halloween men vafan :) Nwj livet var inte roligare som blond. Var ful som stryk! Jag drömde att du kom hem för någon natt sen...

Datum: 2009-10-23 Tid: 08:25:10
Awesome

OMG ingen VITLÖKSDRESSING? :O That's totally emosewa!



Fyfan för Halloween :O Jag vill ju klä ut mig o dansa med dig jue =( Aja.. jag lär väl ha kul med killarna hoppas jag..

SAKNAR DIG!

Datum: 2009-10-23 Tid: 11:01:42
Bloggadress: http://ingetmenmycket.blogg.se/
Anna

Fy fan vad jag saknar dig! Helt sjukt!

Datum: 2009-10-25 Tid: 17:09:13

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: