Oh when you turn to me, I'm in the quicksand

Nu blir det iväg mot stallet och träna lite Nh med min älskling, åh, vad det är roligt. För man ser resultat och hon är mkt mer uppmärksam på vad jag gör. Bara det här med svansen kvar, det är jobbigt för jag får ont i händerna av att dra och dra.. MEN DET SKA GÅ!

Vet inte om jag sa det, men jag städade mitt rum igår! Det var välbehövligt. Många gånger om.
Och vad var det första mamma sa imorse, om inte;
- Men Matilda, släpp ner gardinerna, de ska väl inte hänga sådär..!
- MEN VA FAN, jag hade dom ju bara uppe för att jag dammsög igår! (Räcker det inte med det?!?!??!?!?!? Spela roll om gardinerna sitter lite fel...!)
Jag tror jag är lite agressiv!

Senare blir det att möta upp Carro och förfesta hos Mickan och sen Scandic antar jag!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: