How can you dream about that doorway, without ever going in

Det känns inte som om jag skrivit så mkt i bloggen i veckan, men jag har varit ganka upptagen plus att jag inte fått min dator från skolan.. När jag har den brukar jag ju skriva på dagarna.

Men jag har tagit lite bilder som visar ganska bra vad jag har uppehållit mig med!

Det har varit rätt mkt dimma.. Här såg man inte ens horisonten!

Jag tror det här är Erika förra helgen, ont i fötterna typ?

Hihi, fint!

Jag har busat en hel del med Rw, jag tror att det börjar bli dags för ett "jag älskar Caroline"-inlägg snart!

Mkt träning i salongen!

Andra sidan..

Mina crappy fönvågor=)

Gårdagens ridtur i solskenet, härligt!
Anna

Hihi, den sista dockan ser lite ut som Joe ^^,

Datum: 2009-09-04 Tid: 08:30:18
Bloggadress: http://stump-o-matic.blogspot.com
RW

JAG VÄNTAR MED ANDAN I HALSEN PÅ DU-VET-VAD!!

Datum: 2009-09-07 Tid: 01:27:53

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: