You know I want ya

Detta är vad man gör när man inte vill sova..

t i o s a k e r o m d i t t l i v

1. har du nånsin varit kär? - Antagligen, fast mest förr!
2. tror du på kärlek? – Ja, det gör jag..
3. har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? – HAHA, självklart!
4. har du någonsin fått ditt hjärta krossat? – Mjoo, men jag är ganska bra på att ta det numera
5. har du någon gång krossat någon annans hjärta? – HAHA, hoppas det!
6. har du nånsin blivit kär i din bästa vän? – Ne, inte precis, haha!
7. har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom?- Jaa, det var typ mitt race
8. är du rädd för att starta ett förhållande med någon? – lite läskigt är det väl kanske?
9. har du nånsin haft en hemlig beundrare? – Haha, de måste ha varit hemliga isåfall!
10. tror du på kärlek vid första ögonkastet? – Attraktion och alkohol tror jag på ;)

t i o s a k e r ;
antingen eller
1. kärlek eller pengar? – Kärlek, men jag gillar pengar med ;)
2. vin eller öl? - ÖL ÄR MIN KÄRLEK
3. dag eller natt? – dag.. nätter ibland
4. one night stand eller förhållande? – Borde väl testa på båda innan jag uttalar mig? xD
5. tv eller internet? – Internet helt klart.
6. pepsi eller cola? – Pepsi är bara wannabe-cola
7. vild fest eller romantisk hemmakväll? – Vild fest, tkr jag nog. Får väl se om jag ångrar mig?
8. färgfoto eller svart och vita? – Båda.
9. telefonkontakt eller face to face? – Face to face antar jag?
10. bilddagboken eller myspace?- Facebook

t i o "H a r d u n å n s i n"
1. har du nånsin blivet upptäckt när du smitit ut? – Nee, jag får göra vad jag vill ;)
2. har du nånsin viljat ta livet av dig? – Nepp, inte seriöst iaf!
3. har du nånsin gjort något du ångrar? - No regrets, försöker jag tänka ;)
4. har du hoppat bungy jump? – vill inte! Hoppa fallskärm däremot!
5. har du nånsin varit med i en olycka? –  inte än, peppar peppar!
6. har du nånsin ätit en hel tårta? – TYP!
7. har du nånsin önskat någon att göra dig riktigt illa?- Eh, va? Nej, det gör ju ont!
8. har du nånsin gått på bio ensam? – Nej
9. har du nånsin gillat någon utan att de vart ömsesidigt? – Såklart
10. har du nånsin tyckt att världen suger? – HAHA, ofc.

t i o K ä n s l o r
1. saknar du någon just nu? – Ja, typ?
2. är du glad? - Litegrann kanske (A)
3. är du fundersam? – NU FÅR DET RÄCKA
4. är du uttråkad? – EH JO, klockan är typ två.. Och jag sitter här?
5. är du tysk ? – nope.
7. är du italienare? – nope.
8. är du fransk? – nope.
9. är dina föräldrar fortfarande gifta? – sambos sen forever.
10. gillar du någon just nu?- hehe (A)

om dig.

1. hur mycket är klockan just nu? – 02.05
2. namn? – Matilda
3. vart bor du? – Södra Bergsbyn
4. hur många barn vill du ha?- Haha, just nu inga!
5. vill du gifta dig? – Ja, nångång så kanske!
6. rullar du spaghettin eller skär du den? – skär.. Vad fan vill folk veta sånt för?
7. har du ätit sushi? – Nej tack.
8. favoritglass? – Ben&Jerrys Phish Food
9. hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? – Äter inte flingor
10. humör? – Lite övertrött

fyra grejor.


1. har du någonsin blivit jagad av polisen? - Nej, fan jag skulle bli fast=(
2. har du en hund? – HEDDISH som sover under min säng just nu!
3. sover du helst själv eller med någon? – Beror på vem..
4. tror du på spöken? – Typ ;S

SKULLE:

1. skulle du vilja vara längre? – nee, men inte kortare heller tror jag..
2. skulle du vilja väga mer? Nee
3. skulle du vilja ha sex nu? – HEHE, YOU KNOW YOU WANT ME
4. skulle du vilja dricka dig full nu? - Nää, men snart så!

VEM.
1. vem älskar du? – familjen, vännera, djuren osv=)
E

Du vet att du vill vara mig ;)

Datum: 2009-09-14 Tid: 20:41:04
Bloggadress: http://ingetmenmycket.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: