Elvis Presley - I Believe

Jobbar varannan dag nu typ, alltså 08-21.30, hinner knappt med något då jag är ledig!

Men har ändå lyckats inhandla alla julklappar nu - känns bra. Har myst med min underbara pojkvän en hel del och vi har båda överlevt några dagar utan bil, även om det suger.

Ser grymt mycket fram emot julafton och juldagen då jag är ledig, och nyårsafton och nyårsdagen.. Trodde verkligen att jag skulle vara tvungen att jobba någon av högtiderna, men en annan tjej hade redan tagit på sig båda! Hon måste vara lite galen men jag är tacksam för det, hehe.

Ikväll kommer E och L hit och det blir nog trevligt, mamma och Sanna drog just härifrån.
Och förutom att jag är lite trött så har jag även fått nå skit i ryggen, rätt irriterande såhär över jul.. Men jag hoppas få en tid på Ryggakuten någon dag mellan jul och nyår om jag har tur!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: