Mumford and Sons - Winter Winds

Riktigt bra kväll igår, ojämn förfest däremot då vi i början bara lagade oss lite mat (eller jag lagade, de andra var fortfarande bakis och satt och stirrade ut i luften typ), sen såg vi en tjejfilm och började så smått.

Jag satt alltså under täcket i soffan och körde höger/vänster med en öl och en cider!

Vi flummade runt ett tag, kastade popcorn (syns idag) och sen tog vi bussen till Hb, sen 5:an för att ta oss till Trädgården men kylan fick oss att dra in på nåt annat ställe, och vi började dansa direkt och slutade inte på hela kvällen! Vi fick undvika skumma stalkers, vissa ville aldrig ge upp!

Men vi dansade med andra stjärnor, snodde awesomehattar, dansade twist och skrek! Vi norrlänningar vet hur man gör det alltså!

Men, ska fortsätta på listan.

Dag 17 - Mitt favoritminne

Oj. Jag vet inte riktigt. Men ett som inte är hästrelaterat hade jag tänkt mig på.
Jo, jag var ute och gick med Hedda, det var mitt i sommaren och vi gick förbi en äng vid gamla Innerviksvägen. Och ibland brukar jag släppa Hedda på ängar för att hon ska få springa och då la jag mig på en vit höbal och lyssnade på Augustana. Jag kände mig så lugn och det var så fint ute. Riktig ensamtid (med Hedda).

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: