The Hush Sound - Magnolia

Dag 6 – Min bästa vän

 

Eller, mina bästa vänner.

Jag måste räkna Anna, Erika, Carro, Therese och min syster Sanna.

Och då känner jag att jag ska beskriva varför, för det har de gjort sig förtjänta av=)

 

Anna. Den här tjejen har jag känt hur länge som helst, vi har pratat om allt mellan himmel och jord, kramats, gråtit på varandras axlar, vi brukar börja dansa helt galet när vi är ensamma, dricka te och äta scones med grädde och sylt/toast med ost och marmelad på söndagar, gå på långa promenader och ibland sitta och titta på stjärnorna.

Bäst av allt är att trots att vi nu inte ses så ofta så känns det alltid precis likadant när vi ses!

 

 

Jag och Erika började umgås på riktigt när vi började gå ut på krogen, blev snabbt jättebra vänner. Händer det nåt, litet eller stort, är hon den första som får veta det. Mellan oss två är inget heligt, haha! Vi har samma humor, pratar likadant och är lika skumma.

 

Caroline, Carro, Red Walrus, Rw... Sjukt vad vi har haft roligt, festat till awesome musik, trått godis i mängder, skrattat, busat och flummat. Och våra planer är ju inte över än, ett mål i mitt liv är att bo med Carro i Norge, eller var vi nu tar oss, och bara bo i våran skeva lägenhet med Arvika-flaggan i hallen så man ser den det första man gör, hänga på en pub varje kväll, besöka fler festivaler, äta glass i en park på sommaren typ?

 

Thessan, med världens bästa bröst att sova på.. Ställer alltid upp och vill alltid kramas! Och ger mig smink... Hon är ju bara världsbäst.

 

Och Sanna, vi har alltid varit nära, men det känns som vi blivit mer vänner nu än bara syskon. Känns verkligen jättebra, vi är rätt olika men ändå typ lika.. Om nån ens fattar.

RW

Så göötttt vi kommer att ha det i vårt skeva hem. Och tänk på allt billivin vi ska dricka ur second hand-troféer!!

Datum: 2011-02-08 Tid: 22:17:56
Anna

åh, älskar dig! <3

Datum: 2011-02-09 Tid: 00:48:03
sanna

<3

Datum: 2011-02-10 Tid: 19:37:03
Bloggadress: http://sannasundins.blogg.se/
lorbevy

Nixilaxe owu axujul e ada oni epuholedo oyijeh qopiqeye iqoruzuje iconinoxe olejazihev eqoy..

Datum: 2012-10-16 Tid: 08:36:12
Bloggadress: http://www.afinanop.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: