Mumford and Sons - Lion Man

Nu har jag varit sämst på att skriva listan, så jag skriver flera dagar i en klump idag!


Dag 9 – Min Tro

Jag är, som de flesta andra svenskar, inte precis djupt religiös. Nog vill man tro att det finns någon högre makt, som man kan vända sig till när det känns som allt går fel, men jag vet inte.. Jag tror mer på människan. Att det finns både gott och ont i varje person. Och att varje person själv ansvarar för hur de beter sig.


Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.


Vanliga jobbkläder, så tog några flummiga bilder. Erika låg och tittade på mig från sängen, så jag sa åt henne att titta på tvn istället!

 

 

 



Dag 11 - Mina syskon


Mina två systrar Sanna och Mirella, Sanna är två år yngre än mig och Mirella tio år äldre. Sanna har alltid varit en spillevink, om man så säger! Väldigt snäll men lite busig alltså. Mirella träffar jag väldigt sällan, men hon var nästan en idol för mig när jag var liten, hon hade långt blont hår och mycket fint smink och fina kläder, och tog med mig på stan för att fika nån gång, och det tyckte jag var spännande.

 

 

Jag, Sanna, Spike och Jon!

 

 

Mirella.

 

Dag 12 - I min handväska.

En hel del skit! Kammar, plåster, ritblock, kalender, handkräm och annat... Börs, mobil, hörlurar och busskort såklart oxå. Och min necessär med smink hänger oxå alltid med!

 

Dag 13 - Den här veckan.

Jobb måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag och lördag. MEN! Anna kommer till Göteborg i helgen och bor hos oss! Så det blir att mysa och festa... GÖTT.

 

 

Anna

wiiie :)

Datum: 2011-02-15 Tid: 01:32:41
Bloggadress: http://stump-o-matic.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: