Jefferson Airplane - White Rabbit

Igår var vi ut och dansade på Bryggeriet för ovanlighetens skull... Ja... Det var skoj, träffade massa randoms och jag fick för mig att ta en kille på röven och låtsas att det var Erika. Jag är så snäll.

Vi blev less på fyllona som ville att vi skulle stanna kvar, och for hem och såg Lejonkungen och jag åt mina plättar. Det var awesome.



Men vi fick kliva upp tidigt för att följa Linda och kolla på två rum för uthyrning i Göteborg så hon har nånstans att bo sen, vädret var fint men vi var lite trötta.



Sjukt stort hus, mitt drömhus nu typ? Tornrummet längst upp var så coolt, och hela huset var allmänt ljust och fint.



Sen åt vi glass i solskenet!





Största byxorna jag sett typ. Bara så där för att.

Men ikväll var vi sega som fan, det blir film och prat typ!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: