Den Svenska Björnstammen - Vart Jag Mig I Världen Vänder

Förkyld. Men bara i halsen.

Igår var jag inne hela dagen, själv. Hann laga mat och baka, städa, diska, dammsuga.. Dricka en hel del te.
Bäst var när Adam kom förbi på kvällen, mysigt! Och jag slapp vara ensam absolut alla timmar på det dygnet.

Men idag så kommer T-Boy förbi och vi får se om jag får något annat sällskap ikväll i form av Erika eller Adam, Anna och Nils...

Så det blir helt klart en bättre dag ^^



E.A

Visste inte om att det var meningen att jag skulle komma förbi..?

Datum: 2011-11-15 Tid: 23:02:43
Bloggadress: http://ingetmenmycket.blogg.se/
j

tack för tipset:D ska kika in & se om den finns så fort ja ska på stan:) har en känsla av att jag kommer få bristningar ändå dock.. har smörjt in mig sedan dag ett med en annan magolja från apoteket samt ett bodystick från body shop men det hjälpte inte;) dock kanske det iaf lindrar:)

Datum: 2011-11-19 Tid: 11:29:38
Bloggadress: http://jossipossi.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: