Camera Obscura - James

Mår lite illa, har tryckt i mig en hel del fika idag på Emma och Kim's baby-shower, dom hade både jättegod smörgåstårta, kladdkaka, bullar och jättesöta cupcakes. Sen är jag rätt trött sen natten jag jobbade fredag - lördagmorgon. Sov väl 4-5 timmar på natten och en timme när jag kom hem.

Har annars hängt med Adam och lite folk resten av helgen, det har varit mysigt att få träffa han på dagtid istället för en liten stund på kvällarna som det har varit resten av veckan, det blir inte mycket tid att rå om varandra, så att säga :) Och sen blir det alltid så sent så dagarna efteråt brukar vara lite tuffa, iallafall för Adam som kliver upp tidigt, hehe!

Fixade mamma igår innan hon skulle ut på middag med hennes apotek-kompisar, satan så söt! Hon kan när jag vill ;)

Nu ska jag sova och hoppas att jag mår bättre imorgon då jag ska jobbaaaaaaaaaa...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: