Härliga stunder

Igår var jag och Helle ute och red i solskenet - i två hela timmar. Min rygg, mina ben och min rumpa lider idag.
Kazzandra var jättefin, periodvis, när vi skrittade. Hon har en tendens att börja öka farten så fort man tar i tyglarna, och sakta ner så fort man släpper, men hon är verkligen fin annars. När vi skulle trava så blev det nästan race igen, hon vill hela tiden springa fortare och fortare. Båda hästerna föll i galopp minst två gånger, men vi skulle ta det lugnt med Kazzandras ben å allt.
Ridtur + Härligt väder + bra kompis = Härligt!

Sen så for jag till Helle, hon hade kalas, hehe! Jag hade köpt en parfym från The Body Shop, och ett par örhängen. Jag ångrar att jag inte köpte en parfym till, det var deras Moonflower Eau The Toilet. Luktar så himla gott ju!
Jag handlade upp mina 450 kr (+ nå mer) hursomhelst, jag köpte skjortan! Men den kostade bara 299 kr istället för 499 kr! Tänk  om jag hade köpt den dagen innan lr nåt, så hemskt det hade varit...
Nu är den härliga, rutiga, skogshuggarskjortan min iaf!

Ha det bäst! Snart kommer sotaren, och sen ska jag nog köra ett pilatespass... Om jag orkar.

Hedda ligger och sover å sött just nu, hon tycker nog att jag är tråkig som inte går ut med henne, men det regnar i Skellefteå idag.

image5

Visst är hon fantastiskt söt?
Krampåer.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: