Midsommarhelgen

Var hos en kompis på midsommar, samma ställe i flera år nu, lika kul varenda gång. Vi somnade vid 5 nångång, då var solen redan uppe igen, och lyste in på oss i husvagnen. När vi vaknade vid 12 var det ganska varmt.
Vid 16 for vi till travet, då det är midsommartrav i Skellefteå och jobbade. Vi stod i kiosken och gjorde popcorn, sockervadd och slush bland annat. Något stressigt, men ändå väldigt kul! Tjänade 450 spänn, som var högt över min förväntan! ^^
Så nu är jag rik, och kan köpa den där skjortan jag vill ha... Den kostar 499 kr, så över min prisgrupp, men den är så fin! Vill ha! Måste ha!
Men jag får väl se...
Nyss sydde jag om en blus med spets till ett linne med spets, jag är mkt bättre på att sy än vad jag först trodde. På syslöjden får man ju bara damp, för att det krånglar.
Nu äter jag glass med maränger, gott gott!
Bye bye /Matilda

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: