Saturday morning

Vaknade sådär vid 10, inte överlycklig. Det enda jag kan tänka på är när jag ska fara till stallet. Det tänker jag på jämt, jag vill aldrig vänta "tills efter maten" eller "ikväll". LET'S GO!
Vi red på vägen som ligger längs tågen, det är väl en sträcka på några hundra meter. Jag vägrade rida där innan, för tåget är ganska läskigt. Inte kul om det skulle köra förbi. Vilket det gör, i tid och otid. Underlaget överallt är ju minst sagt sorgligt just nu, men på den lilla grusvägen är det mjukt. Mjukt nog att trava och säkert galoppera.
Så jag fick ge efter. Man vill ju rida.

Personen med dolt nummer har inte ringt upp än.



Nu ska jag nog gå ner och äta frukost, jag har bestämt mig för att äta mer än vanligt och gå upp litegrann. Känns som om vågen visat samma sak i två år nu.
Kram! /M.

Anna

Mohaha, tänker göra samma sak som du, fast tvärt om! x)

Datum: 2008-04-05 Tid: 18:03:04
Bloggadress: http://dagboken.trackback.se
Helle

Jag vet hur det är, stallet kan man helt enkelt inte vänta på ;P

Datum: 2008-04-06 Tid: 16:23:31
Bloggadress: http://travgalen.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: