YESYESYES!

Jag fick svar av foderrådgivaren, och hon var jätteduktig! Och intresserad verkar det som. Hon frågade om saker, så att hon skulle kunna bli ännu precisare om vad Ruffa behöver.
Känns som saker faller lite mer på plats.

Vi har haft Materialkunskap nu... Jag gillar ämnet, men jag höll allvarligt på att somna.
Och nu har vi datakunskap, och provet och allt. Gööööhhh.

image84

Nog ska det bli ordning på den här damen! (Tro det eller ej.)
Jag ska nog ut på en långtur efter skolan, förhoppningsvis är vägarna bra.
Det är SNÖ ute, jag vill ha SOMMAR.

Later dudes!
Höhö.
/M.
Anna

Lite deppad jag blev imorse när jag drog upp rullgardinen och vägen var igensnöad!

Datum: 2008-04-09 Tid: 20:22:54
Bloggadress: http://dagboken.trackback.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: