Det går utför

Morgon, och jag blev inte väckt av hundarna förän kl 11. Jag ska gå ut till dom om ett tag.
Vill inte skriva om det som jag känner gnager i bakhuvudet för då måste jag tänka på det oxå.
Nåja, idag blir det ragvaldsträsk för första gången på länge, men det ska bli kul att komma tillbaka. Synd att det är så långt bort! Jag är nyfiken på den där Dunder!

Vet ni vad som hände igår när jag och Cissi red? Hon ramlade av bus-Kosse, hahah, och det var typ mitt fel. Woops. Fast hon såg att överleva iaf. Jag tror jag ska till tuvan nån dag, jag är på städ-humör. Jag var ju förbi där igår, och (nu kommer allt fram ändå) det är så tomt! Tänk på det; det är bara Ruffa och Josse kvar. Bara!
Helle

Jag fattar inte varför hon inte ska ha in nå nya? :O

Datum: 2008-08-08 Tid: 11:32:08
Bloggadress: http://travgalen.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: