Fredag

Skulle egentligen till Ragg idag men det blev ändrade planer, lika bra det för jag är förkyld som fan. Tråkigt att vara sjuk och tråkigt att inte fara till Ragg. Men jag far nog en sväng till Tuvan, även om jag lovat att Cissi skulle få rida. Ska nog städa upp lite, det känns som "mitt stall" nästan. Haha, fast kanske lite stort för två hästar..

Jag pratade iaf med Bea igår, och blev på lite bättre humör. Tur med någon som förstår en.


HAHA, Abbe gjorde värsta slide n' stop i trappen, fast typ tvärtom! Han blev så rädd för dammsugaren att han kastade sig upp i trappen, men fastnade i mitten, liksom glidande nedåt medan han försökte sparka sig uppåt! Han kom sig varken uppåt lr nedåt! Haha!



Här är grisarna från igår, haha!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: