Hey now

Ja, vaknade av att Abbe skällde och ylade ute i hundgården. Jävla hundskrälle. Tur för honom att han är lika söt som irriterande.
Nå, jag är sugen att gå på stan någn dag, men tydligen är Helle och Anna på igångsättning nu. Nån annan? Jag har 1500 kr att spendera, sååå... Kanske borde spara ist. *Ytterligare betänketid* Näe.

Fick veta att Mickaela har köpt Penny, som blev till salu för att hon hade för lågt pH-värde och kunde inte bli med föl. Tur i oturen där! Nåja, hon har det ju bra iaf=)
Jag letade upp ponny-annonser på blocket.se igår, som jag skrev ner och gav Cissi, hoppas jag sätter idéer i huvudet på henne! HEHE! Det skulle vara jättekul om hon köpte en ponny, då skulle jag kunna hjälpa henne med den. Nog för att hon har Josse, men det är inte riktigt samma sak. Jag vill ha en häst, btw.


Vette fan om inte hundrackan sitter och skäller nu igen!



Helle

Åh nej, tur för Mickan, men jag ville se Pennys föl :( Typiskt!

Datum: 2008-08-05 Tid: 10:46:10
Bloggadress: http://travgalen.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: