Dream me down

Jag är på väg (snart alltså) till Carro, ska sova där och imorn är det sista skoldan. Skönt! Fast jag som inte varit i skolan på hela veckan har väl inte så mkt att säga om det (A) Idag var jag i Tuvan med Anna och red Ruffa.

Det var ett tag sen, måste jag säga, och jag blev väldigt nostalgisk (Förlåt Anna) och pladdrade på om allt möjligt Ruffa-relaterat.

Jag kan inte hjälpa att jag saknar henne, men ännu mer saknar jag själva stallet. Jag "ägde" det ju nästan en gång, och vem sköter bättre om det än jag...?

Nä, jag måste hitta en häst och ta mig tillbaka!





Anna

Haha, det är lugnt, jag är ju van vid Helles pladder ;)

Datum: 2008-12-18 Tid: 20:47:25
Bloggadress: http://stump-o-matic.blogspot.com/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: