Dagen för min första seriösa övingskörning!

Jag och pappa var just ute och övningskörde, lagligt och bra! Det gick jättebra, jag körde typ jäääättteeefoooooort typ 60 nästan 70 på ett ställe! Det är bara andra gången jag övningskör, förra gången körde vi på en skogsväg typ några hundra meter om ens det. Jag kunde växa jättebra oxå=} Lite problem att hitta 3:an och så, men ändå=)
Jag fnittrade lite halv-chockat oxå.

På tal om körning så var jag och Cissi ute och körde Josse idag, medan mamma red Ruffa. Det gick jättebra, mamma var duktig och Cissi var lite tokig som vanligt. Fast de är fortfarande inte skodda.

Jag tog lite bilder:

       


Anna

Duktigt :)

Datum: 2008-07-20 Tid: 22:56:21
Bloggadress: http://dagboken.trackback.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: