Fuck this shit, I'm going to bed.

Jag är less på att inte kunna ha några fina kläder. Det är bara Café Kajutan-tröjan och jobbyxor som gäller. Fuck it, jag har ju en oanvänd kjol i garderoben och jag skulle vilja ha mitt hår utsläppt och lockigt once in a while.Och min hy är ju skit just nu. Jag vill bara säga; kom tillbaka om en månad, när jag slutat lukta räkor och inte går runt i foppatofflor hela dagarna.
Och jag vill shoppa skor, byxor och en jacka, ögonfransfärgning, smink och hästgrejer. Och koftor.
Nä, på torsdag är jag ledig och då är det stan som gäller. Det blir min räddning.
Anna

Samma här, antingan slaffskläder eller kläder som är indränkta i sockervadd el. popcornsfett :P

Datum: 2008-07-22 Tid: 04:42:44
Bloggadress: http://dagboken.trackback.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: