Jobba, jobba!

Igår var min första arbetsdag, och jag började inte förän kl 13. Det var skönt.
Jobbet var inte så farligt, mest göra räkmackor och städa litegrann. Jag är ledig idag, yesss! Man har ett schema på arbetstider, antingen förmiddag eller eftermiddag.

 Förmiddag: 9.00 - 15.30
Eftermiddag: 14.30 - 21.30


V.28
Onsdag - eftermiddag
Torsdag - Typ ledig? Måste kolla upp.
Fredag - förmiddag
Lördag - eftermiddag
Söndag - eftermiddag

V.29
Måndag - eftermiddag
Tisdag - eftermiddag
Onsdag - förmiddag
Torsdag -
Fredag - eftermiddag
Lördag - förmiddag
Söndag - förmiddag

V.30
Måndag - eftermiddag
Tisdag - eftermiddag
Onsdag - eftermiddag
Torsdag - ?
Fredag - förmiddag
Lördag - förmiddag
Söndag - eftermiddag

Rätt mkt eller hur?
Fast man hinner ju göra saker antingen efter eller före man jobbar.


Igår var jag och Sanna ute med hennes gummibåt, den är riktigt stor! Sanna paddlade ända till båtis, där vi satt och fikade med Helle en stund.
Och idag ska jag till stallet med Sara, bäst att passa på då man är ledig.
Helle

Mysigt på båtis :)

Datum: 2008-07-08 Tid: 22:36:14
Bloggadress: http://travgalen.blogg.se.
Anna

Oj oj, mkt jobb :P

Datum: 2008-07-09 Tid: 08:31:31
Bloggadress: http://dagboken.trackback.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: