Kram på er!

Haft en supermysig kväll och dag. Shoppat loss ordentligt, köpt både det ena och det andra.
Fick träffa  både Thessie-boy och Carrows pojke, Danny-boy. Hehe. Vi satt på en privat brygga (alltså inte vår privata brygga) och lekte sanning eller konsekvens. Carro valde konsekvens två gånger; hon hade munnen full med gräs och kramade en kille. Han ville inte men fick sig en ändå. Therese valde konka en gång och fick doppa huvudet i vattnet. Inte värst, men våra sanningar var roliga. Tydligen är jag inte den enda som varit med om pinsamma saker.

Imorn jobbar jag förmiddag och känner att det kommer inte att gå. Men jag får ju träffa Bella och folk så jag måste kliva upp. Hon var på "begravning" idag och jag träffade henne på stan.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: