She's already out the door

Idag har Abbe varit hos oss hela dagen, de satt väl en timme i hundgården sen fick de vara ute med mig och Anna resten av tiden. Abbe har varit jätteduktig och har inte alls varit bortkommen som man skulle kunna tro.

Lite bilder:








Jag glömde lägga upp bilder igår, så jag lägger upp dem nu. Kolla in motorcykeln som stannade vid Båtis, den drog till sig mkt uppmärksamhet!


Fransar och läder överallt, och den hade en släp efter sig som var som tagen ur en västern-film. Och kolla in hästskorna på forstöden! Den var jätterolig!

Nå, imorn drar jag och Anna ut på våra häftiga åk mot Bodan. Kommer bli hur kul som helst!
Anna

Jajamen, fullpackade och allt ;)

Datum: 2008-07-28 Tid: 22:10:04
Bloggadress: http://dagboken.trackback.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: