Urk

Jag vaknade för en kvart sen. Det är fel, fel, att gå upp så här sent. FEL!

Jag och Ida var på bio igår, vi såg Sex and the City- filmen. Den var rätt bra, man började nästan gråta på vissa ställen och började skratta på vissa ställen. Och efter det tiggde jag och Ida till oss biljetter av biljett-mannen och åkte karusell! Det var bara vi två som åkte!



Iaf, ikv kommer lilla Abbe och hälsar på!=) Jag hoppas att han och Hedda funkar bra tillsammans, det skulle vara jättekul om vi fick en kompis till Hedda i hundgården. (Inte för att hon sitter där inne så mkt just nu, men i vinter så)
Tyvärr så kanske jag inte hinner träffa honom så länge, för jag och Anna ska vara barnvakter. Men det spelar inte så stor roll!
Och en annan sak! Bea och Katrin har skaffat kycklingar! Anna och jag kollade på dom igår, de var jättesöta. Jag höll i Cola och Sprite och vad de nu mer hette=)

Och ännu en till sak, (det märks att jag inte uppdaterat på ett tag!) jag hoppade med Ruffa igår. Hon var svettig när vi kom in, hehe.
Well, jag ska äta frukost nu. Och sen måste jag väl ut med Hedda. Tjing!
josse

jag syftade på dig bl.a när jag skrev världens bästa flickor :]

Datum: 2008-06-26 Tid: 15:29:28
Bloggadress: http://jossipossi.blogg.se/
Anna

Svettihesti :)

Datum: 2008-06-26 Tid: 17:28:41
Bloggadress: http://dagboken.trackback.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: