Ej anmäld sjuk

Idag mådde man inte så bra när man vaknade. Och när Sanna väckte mig igen vid halv åtta trodde jag att jag skulle svimma. Bara för att göra en jävla fläta. Sen började vi bråka jättemkt för att hon hade min tröja, och ni vet hur det är. Jag skrek att det enda som hindrde mig från att komma och rycka ut hennes fläta var att jag måste ta mig ur sängen först. Då vann jag. Tror jag.
Vi brukar inte bråka länge, jag försöker vara långsynt men det brukar inte hålla i så länge.

Så man klev upp ur sängen där vid tolv, såg American Pie Naked Mile, och gick ut med Hedda. Vi var och gick i skogen, skitfint ute just nu! Det har snöat jättemkt i natt, men det är ganska hård skare under. Man kunde gå på skaren överallt, det var härligt.
Så vi tappade bort oss i skogen och utforskade lite. Sköjj.
När jag kom in gjorde jag våfflor! Mihihi.

Vi skulle egentligen ha matteprov imorn, men pratade just med Carro. Vi har inte ens vanliga letioner imorn! PROV FLYTTAT, YIPPIE!
Hehe, jag hade inte gjort klart kapitlet ens, har suttit och pluggat en massa igår och idag.

Nyss såg jag Jumper, med skitsnygga Hayden Christensen! Och söta Max Thieriot!
Lite skruvad men rolig film.

 
Gosh. Särksilt Hayden. Gosh.
Han var med i Life As A House, som jag pratade om. Nu vet ni varför jag gillade den (A)

Nu ska jag bara ta det lugnt, kanske se en film till.
Love /M.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: