Men tack

WHAT THE FUCK?!
Ja, det är frågan. Jag tänkte byta bloggsida till trackback.se, men jag får ju aldrig ett sånt där start-mail. Jag tänkte överge dig, kära blogg, men ödet håller oss fortfarande tillsammans.

Jag tänker bege mig in till stan om nån timme, jag måste köpa lite sand till chillorna, och sen vill jag se den där utställningen på biblioteket jag pratade om.
Och sen ikväll har jag intag, och jag tänkte rida lite på banan eller nåt. Lite dressyr och uppfostran skulle inte skada lilla R nu.
Hon svettades så mkt igår, att hon fick någon vit-grå äcklig gegga på sig. Maria upplyste mig genom att förklara att det är stövet som blandas med svett. Naajs.

Vi fick våra kläder som vi beställt från H&M igår, men jag tycker alltid att jag får minst kläder av alla. Fast allt har inte kommit än.

Nåja, jag har annat att göra nu. Tjing! /M.

Anna

Mohaha, come and join the daaark side! Mohahah! XD
Kan lägga upp lite plus och minus med trackack jämt emot blogg.se :)
Trackback.se:
+ snyggare layouter, proffisiga
+ helt reklamfritt
+ rätt lugnt, inte så många som har det
- man kan inte lägga in youtube-klipp i inläggen
- man kan inte ändra särskillt mkt i stilmallen, kan inte använda tex koder för besökare och sånt...
- ganska dålig support, verkar stå rätt stilla just nu
och det absolut mest irriterande man kan inte överblicka och framför allt RADERA andras kommentarer! Det finns heller ingen funktion som visar vilka inlägg som är kommentarade utan man måste gissa. Man kan välja att få mail varje gång någon kommentarar och följa länken i mailet. Men det är väldigt drygt...

Men allt som allt så gillar jag trackback med än blogg.se :P

Datum: 2008-03-27 Tid: 19:43:11
Bloggadress: http://dagboken.trackback.se
Helle

Jag håller mig till blogg.se jag :P

Datum: 2008-03-29 Tid: 11:33:06
Bloggadress: http://travgalen.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: