12-20

Jag har varit i stallet hela dan, förutom då jag for hem en halvtimme för att äta. Jag och Cissi var ute och red i 2 timmar och 20 minuter. Jag har börjat säga att när man får ont i rumpan efter att rida, då har man varit ute i en och en halv - två timmar. Det känns i rumpan! x)
Vi red längs cykelvägen och sjöng Tussilago i kanon, jag såg en ödla och Josse hade tappat en brodd. Lite slumpmässig information bara. Vi lekte litegrann, typ höll händerna på hästarnas öron m.m.
Jag såg till och med en ORM på vägen tillbaka!

Efter cykelvägen svängde vi in på Storängesvägen, och myste. Träffade på Nalle som var ute och fick motion.
På hemvägen började Cissi prata om Titanic, och tror knappt att jag har sett den. Vem har inte det?
Och precis medan jag skriver det här så ser Sanna och IdaB den. Ja.

Jag har städat hur mycket som helst i stallet idag. Hur mkt som helst. Jag börjar tro att jag är nån städoholic. Fast det syns inte på mitt rum.

Imorn far Birgitta och Daisy, så jag ska vara där tidigt och säga hejdå.
Anna

Men det är skillnad på stallet och hemma, i stallet kan jag glatt så och diska fodertunnor eller krubbor menan mamma gnäller hemma på att jag aldrig hjälper till att diska krukor eller rensa ogräs ;)

Datum: 2008-05-10 Tid: 23:45:56
Bloggadress: http://dagboken.trackback.se
Helle

Nalle :*
Det är hopplöst, hur fint man än har i stallet är det alltid bombnedslag i ens rum ;P Eller hur? :P

Datum: 2008-05-11 Tid: 18:21:05
Bloggadress: http://travgalen.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: