Luleå-utflykten

Gick bra, vi var hemma tidigare än förra gången. Tur det, för vi hade nationellaprov på morgonen!
Vi åkte i tre minibussar, och det första vi besökte var Dahl's. Handlade lite spray och inpackningar.
Sen fick vi en gruppuppgift, som var rätt tråkigt. Efter det shoppade vi lite.

Och sen var det visning på Cleo's. Det var hur mysig lokal som helst! Lite seg visning, men ändå v'ärdare än den förra, och den här gången var det Wella och Urban som visade.
Deras inspiration var typ cirkus och teater, så modellerna hade mycket smink, i alla möjliga färger, och många var klippta lite lusigt.
"Peruken på sne", så att säga.

Jag har några bilder, men jag har inte laddat över dem än. Sen isåfall.
Jag ska iaf till stallet idag, har inte träffat Ruffa på två dagar! (!!!!!!!!!!!!!) Känns som om vad som helst kan ha hänt, hon kan vara död eller halt, eller jag vet inte... De har ju stått ute, och jag har inte kunnat sett till henne något :(
Anna

Haha, du är som en nervös liten mamma x)

Datum: 2008-05-07 Tid: 15:39:34
Bloggadress: http://dagboken.trackback.se
Helle

Jag vet hur jobbigt det är att inte få vara på stallet och träffa älsklingarna ;D

Datum: 2008-05-08 Tid: 10:43:17
Bloggadress: http://travgalen.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: