Sunshine trought the window

Idag har vi gjort en utvärdering på engelskalektionerna, började kl 11, och efter det så städade vi i salongen.
Jag fattar inte; jag städade jättemycketi salongen, och i stallet städar jag efter alla andra. Mitt rum ser ut som ett bombnedslag. Nej, som ett bombnedslag i ett bombnedslag.
Ruffa fick vila idag, det är varmt och jag har ridit henne ganska hårt i veckan. Och tömkört oxå!
Så jag mockade ut i hagen så den var fin igen, och fyllde vatten i hinkarna. Sen kom jag på; Varför är det bara jag som fyller vatten i hagen? Så jag skrev en lapp på Josses box till Sara och Cissi. Hoppas jag slipper bära de där tunga dunkarna varje dag händanefter.

Idag är det trav, men jag känner mig lite trött.

Anna

Jag lovar att hjälpa dig att städa om du hjälper mig med svenskan! (A)

Datum: 2008-05-29 Tid: 17:48:23
Bloggadress: http://dagboken.trackback.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: